میز خدمت چهره به چهره گمرک ویژه دانش‌بنیان‌های صادراتی با حضور رئیس کل گمرک برگزار می‌گردد.
توضیحات رویداد

سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری گمرگ، رویداد میز خدمت چهره به چهره گمرک ویژه شرکت‌های دانش بنیان صادراتی با حضور جناب آقای دکتر رضوانی فر رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، معاونین و مدیران کل ستادی را برگزار می‌کند.

این خدمت در راستای تسهیل امور تجاری بین المللی شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و نیز پاسخگویی به درخواست‌های این شرکت‌ها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌شود.

در این رویداد چهره به چهره شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه صادرات و واردات با توجه به موضوع خدمت مورد نیاز و در طبقه‌بندی‌های مختلف به صورت اختصاصی از بالاترین مقام مسئول گمرک، معاونین و مدیران کل ستادی گمرک راهکارهای عملیاتی دریافت خواهند کرد.

این رویداد مورخ 3 تیر ماه از ساعت 14 لغایت 21 در مکان گمرک جمهوری اسلامی ایران واقع در خیابان دکتر شهید بهشتی برگزار می‌گردد.

میز خدمت گمرک در راستای رفع و شناسایی موانع و مشکلات پیش روی شرکت‌های دانش بنیان در مسیر صادرات و واردات برنامه ریزی شده است. فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 41186 داخلی 5214 و 5216 خانم محسنی و آقای اتراکی تماس بگیرند.

اهداف و دستاوردها

برگزارکنندگان

سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین المللی 


میز خدمت چهره به چهره گمرک ویژه دانش‌بنیان‌های صادراتی با حضور رئیس کل گمرک برگزار می‌گردد.

مدت برگزاری: 1 روز
دوره برگزاری:

تاریخ شروع: 1403/04/03
تاریخ پایان: 1403/04/03

سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری
اشتراک‌گذاری


اطلاعات تماس

آدرس رویداد

پوستر