سه‌شنبه‌های با طعم مالکیت فکری
توضیحات رویداد

وبینارهای ترویجی کانون مدیریت دارایی‌های فکری در بهار ۱۴۰۳ تقدیم می کند. سه‌شنبه‌های با طعم مالکیت فکری عنوان برنامه‌ ترویجی است که چندین سال هر هفته در حیطه مالکیت فکری برگزار می‌شده است. این برنامه مجدد با رویکردی جدید توسط کانون مدیریت دارایی های فکری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری احیا و از سه‌شنبه ( ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ) آغاز می‌شود.
وبینارهای آموزشی با هدف آگاهی عمومی برای گروه‌های مخاطب دانشگاهی و کسب و کاری با موضوعات متنوع مالکیت فکری و حمایت های آن، کپی‌رایت، هوش مصنوعی تا استراتژی و مدیریت دارایی‌های فکری، قراردادها و ارزشگذاری دارایی‌های فکری به صورت برخط هر سه‌شنبه ساعت 14-16 به صورت رایگان برگزار می‌شود.
متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در خصوص هرکدام از سرفصل‌های برنامه بهار از قبیل مالکیت فکری و حمایت‌های کانون، مالکیت فکری برای حفاظت از هوش مصنوعی، کپی‌رایت در بستر اینترنت، فرآیند تبدیل نام کسب و کار به یک علامت تجاری، آیا ثبت اختراع در ایران ارزش دارد؟، ارزش‌گذاری و تحلیل مالی کسب و کارهای نوپا، تأمین مالی دارایی‌های فکری، سیاست‌ مالکیت فکری یک الزام در استراتژی، آشنایی با قراردادهای اعطای مجوز بهره‌برداری به وب سایت کانون مدیریت دارایی‌های فکری مراجعه کنند.
همچنین این وبینارها به صورت هدفمند و در امتداد یکدیگر طراحی شده‌اند تا مخاطبان با شرکت در این سلسله وبینارها، بتوانند با مبانی اولیه مالکیت فکری در مسیر مدیریت دارایی های فکری خود آشنا شوند.

اهداف و دستاوردها

برگزارکنندگان

سه‌شنبه‌های با طعم مالکیت فکری

مدت برگزاری:
دوره برگزاری:

تاریخ شروع: 1403/01/28
تاریخ پایان: 1403/02/03

اشتراک‌گذاری


اطلاعات تماس

آدرس رویداد

https://www.skyroom.online/ch/ip_management/ip


پوستر
پوستر - سه‌شنبه‌های با طعم مالکیت فکری